Strój :
Właściwie jest ładnie bo bluzka jest świetna i pasuje do spodni , ale buty są brzydkie i nie pasują jeśli je zmienisz i dasz jakąś kurteczkę np. skórę będzie fajnie ; )
Moj wersja jest bardziej elegancka ; > . Czarne rajstopy , buty ta świetna tuniko-sukienka z VOLIE i zwykła czarna spódniczka pod spod .Makijaż :
Fryzurka jest bardzo ładna , kolor jednak niezbyt ; ( . Okularki pasują do ust , pieprzyk jest w fajnym miejscu , ale oczy są nieładnie pomalowane cienim pod sam łuk brwiowy i nierówno , ale popraw to i będzie fajnie ; )
Ja zrobiłam tak delikatniej i drapieżnie . Pomalowałam oczy bordowym i czarnym cieniem i dałam ta fajną fryzurkę . 



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz